ה'מועצת' החסידית התכנסה ודנה בסוגיית הרפורמים והחינוך החרדי

בישיבה השתתפו האדמורי“ם מגור, בעלזא, ויז'ניץ, סלונים, ויז'ניץ מרכז, ביאלא, סערט ויז'ניץ סאדיגורה, ומודז'יץ. האדמו“ר מצאנז לא הגיע עקב חולשה.
יעקב גרודקה 1 Comment on ה'מועצת' החסידית התכנסה ודנה בסוגיית הרפורמים והחינוך החרדי

מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' התכנסה היום בירושלים ודנה בנושאים רבים העומדים על הפרק ובראשם התחזקות הרפורמים והמשך השותפות בממשלה • הח"כים נכנסו פנימה והציגו את הפרטים במתווה הכותל הרפורמי

מועצת גדולי התורה
בישיבה השתתפו האדמורי“ם מגור, בעלזא, ויז'ניץ, סלונים, ויז'ניץ מרכז, ביאלא, סערט ויז'ניץ סאדיגורה, ומודז'יץ. האדמו“ר מצאנז לא הגיע עקב חולשה.
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שני) בשעה 4:00 אחר הצהריים התכנסה מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' בבית וועד הפועל שבירושלים. האדמו"רים  הגיעו לאסיפה המיוחדת בכדי לדון כנגד ההכרה ברפורמים וכן לדון בהקמת המועצת החרדית לענייני חינוך.

בישיבה השתתפו האדמורי“ם מגור, בעלזא, ויז'ניץ, סלונים, ויז'ניץ מרכז, ביאלא, סערט ויז'ניץ  סאדיגורה, ומודז'יץ. האדמו“ר מצאנז לא הגיע עקב חולשה.

הח"כים של 'אגודת ישראל' נכנסו פנימה במהלך האסיפה והציגו בפני גדולי ישראל את הפרטים במתווה הכותל הרפורמי שהועבר לוועדה מיוחדת שמינה ראש הממשלה שתדון בנושא בתוך שישים יום, וכמו"כ, הציגו הח"כים את נושא הקמת מועצת חינוך חרדי, לאחר מכן חזרו הח"כים לכנסת להשתתף בהצבעות.

אגודת ישראל חכי''ם

בנוסף, ח"כ פרוש עידכן את האדמו"רים כי שר החינוך נפתלי בנט הבהיר לו היום, כי בכוונתו להתגמש בנושא החינוך, ווכי הוא לא יתן למחוז החרדי להפריע לעצמאותו של החינוך החרדי.

אחריהם נכנסו אל ישיבת המועצת – חברי וועדת הרבנים לענייני חינוך וזאת נוכח התערבות משרד החינוך בסמינרים ובחיידרים, הישיבה הסתיימה בשעה 17:40 ללא החלטה דרמטית.

כזכור, בישיבת המועצת הקודמת, גדולי ישראל הורו לחברי הכנסת לחוקק חוק שישמר את הסטטוס קוו הקיים במדינת ישראל, כאשר כל ענייני הדת יתנהלו על פי היהדות האורטודוקסית. יחד עם זאת ביקש מזכיר המועצת הרב שטרן בשמם של גדולי ישראל כי חברי הכנסת החרדים יפעלו להקמת מועצה עצמאית בנושא החינוך החרדי, וזאת על מנת למנוע כל התערבות של משרד החינוך בפעילות החיידרים.



1 תגובות

מיין תגובות